Ensam

image76 Igår kväll träffade jag en ensam tjej ute på stan...Hon log men jag såg att hon inte var lycklig, dessutom var hon väldigt fin klädd, söt men ändå ensam vilket jag tyckte var lite konstigt. Så jag gick fram till henne och började prata. Hon berättade att hon aldrig haft någon pojkvän och att hennes kompisar lämnat henne. Jag undrade varför och hon trodde det  var för att hon alltid varit för snäll. Jag tyckte det lät väldigt konstigt. Varför skulle en söt och snäll flicka vara ensam?
Kanske just för att hon är söt och snäll, det skrämmer människor. Killar tror att de ska bli snobbade, tjejer tror att hon är för mycket konkurans. Men så är det inte! 
Våga prata med alla!!! Hur roligt tror ni det är att  ven dagra ensam? Det kan hända er en dag och då skulle ni vilja att någon kom och pratade med er eller hur?


Lycka till, jag vet hur svårt det kan låta men  om jag kunde så kan väl ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0