Vill

Det är så mycket jag vill just nu...

Jag vill veta vad jag ska göra av mitt liv...
Jag vill att det ska gå bra
Ska jag bli läkare? eller diplomat? eller jobba med marketting?
Ska jag göra det jag tycker om? rita? skriva?
Jag vill ta ett bra beslut

Jag vill köpa kläder, ha på dem
Jag vill vara sedd och jag vill se
Jag vill bli fotograferad

Jag vill gå ut och dansa, festa...
Träffa alla mina kompisar som flyttat härifrån eller som bara tänker på att jobba...

Jag vill träffa min kille, som är så långt borta
eller vara fri och äntligen kunna svara till alla andra

Jag vill gå tillbaka i tiden, och stanna där
Eller gå fram...

Jag vill leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0