22-23 November


Väldigt kul att gå ut i Paris på fredag kväll, vi gick och tittade på Galeries Lafayette där alla julfönster var uppsatta, men det var inte bästa året... Däremot är deras julgran helt fantastisk!
galerie lafayette place centrale        
                                                                                   
Sen gick vi förbi Opéra, Rue de la Paix, Place Vendôme och rue Castiglione för att komma till Rue Rivoli och Place de la Concorde för att gå på Marché de Noël (jul marknad) på Champs Elysées. Jag älskar Paris ♥
Tyvärr tog shoppingen slut väldigt tidigt på lördag, eftersom jag svimmade på H&M innan jag hunnit prova kläderna. Så det blev ambulans och alltihopa... Men jag gick tillbaka idag och har köpt en mörkblå klänning med vita mönster. Bra för festen på lördag!
 Igår när jag vaknade skrek min bror "Vakna!!! Det snöar ute!" Jag trodde inte på honom och öppnade gardinen för att¨se att det inte snöade... Men bara några minuter senare såg jag små snöflingor ramla ner från himmelen, en timme senare snöade det ännu mer, härligt med vinter, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0