Fest

image84 Var på fest i fredags :) Inte för mycket folk och bara dem jag redan kände eller nästan... Jag trodde alltså det skulle vara jättetråkigt...
Men när jag kom dit såg jag att några jag alltid velat lära känna var där och vi kunde äntligen prata lite på riktigt :) Jag dansade ungefär hela natten och hade på mig ny klänning från Zara och högklackade snygga svarta pumps som jag fick många komplimanger för :) image85
Inga "trubble-makers" även om 3 blev lite för fulla och var tvungna att lugna ner sig, vilket dämpade festen eftersom alla var tvungna att hjälpa dem... Några kära tjejer och killar blev lite ledsna men så blir det ju alltid
Toppen fest alltså
Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0