Äntligen Lov

Det är äntligen lov och jag har varit i Stockholm några dagar för att kolla högskolor...
image86Karolinska är jag mest intresserad av och det var jättesnyggt
image87KTH var snyggast och jag skulle verkligen kunna tänka mig gå där om några år efter några sabbatsår...

Shopping blev det självklart... Bruna skinnstövlar från Skorett, Svart A-jacka från Bikbok, Rutig väska,  röd halsduk, vantar, Vit sidenblus och snygg Tshirt från HM...
image88Fika varje dag med alla gamla kompisar från förr. Bästa och mysigaste stället är för mig Sturekatten på riddargatan som jag glatt rekomenderar er.
Sist men inte minst blev det fest... Det var lite tomt jämfört med vad det brukar vara men inte mindre kul för det.
Stockholm är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0